top of page
Search

כך תבחרו את מעצב/ת הפנים שלכם

מזל טוב! אתם לפני מעבר דירה, לקראת כניסה למשרד חדש, או אולי החלטתם לשפץ את העסק.

התחלה חדשה היא תמיד מרגשת וכאשר מדובר במעבר לחלל חדש משלכם מדובר גם בהתחלה שכרוכה בהוצאות רבות ועלולה להיות מלחיצה, לצד החלק המהנה של העיצוב.

יותר ויותר אנשים נעזרים במעצבים מקצועיים ומבינים כי תהליך העיצוב הינו תהליך מורכב הדורש תכנון מוקדם וקבלת החלטות בסדר כרונולוגי, כאלו שמונעות טעויות בהמשך וחוסכות לכם זמן וכמובן כסף.



ליאת זליג עיצוב פנים והום סטיילינג

למה לי לקחת מעצב/ת?


מעצב/ת כבעל/ת מקצוע וניסיון יודע/ת לנהל את הפרויקט על פי השלבים הנכונים ולקבל יחד אתכם כמובן, החלטות מקצועיות שתורמות לתהליך להתנהל כראוי ולהגיע לתוצאה הסופית המבוקשת.


תהליך עיצוב עלול להכיל לא מעט אמוציות ורגשות ועלול אף להוביל למתח בין הלקוחות הנוגעים בדבר: בני זוג, שותפים וכדומה. המעצב/ת מסייע/ת לתהליך לזרום בצורה מקצועית יותר ולאו דווקא "מהבטן", מכניס/ה סדר בדברים ומסייע/ת לזקק את הרצונות והחלומות שלכם לכדי יישום בפועל במינימום זמן, כסף וטעויות.




הום סטיילינג


איך לבחור מעצב/ת?


בבואכם לבחור מעצב/ת כדאי להגיע מוכנים ולדעת מה הצרכים שלכם ומה הציפיות מהתהליך. אני ממליצה גם להגיע עם כמה שיותר מידע על הדירה או הנכס אותו אתם רוצים לעצב: תכניות, מידות, תמונות. הגדירו תקציב לפרויקט לפני הפגישה עם המעצבת וקבעו לוחות זמנים שמתאימים לכם.

בשיחה הראשונה עם המעצב/ת חשוב לתת לה כל מידע שיש בידכם בנוגע לתהליך ולשאול כל שאלה שעולה על דעתכם. שלב תיאום הציפיות הוא קריטי לתהליך. שאלו את המעצב/ת על פרויקטים דומים שעשה/תה בעבר, בקשו לדבר עם לקוחות שעברו עימם את התהליך, בדקו האם היא או הוא מספיק זמינים לפרויקט שלכם ונסו להבין אילו שירותים ההצעה כוללת בדיוק.



טיפ זהב


בדקו את הכימיה והחיבור האישי ביניכם לבין המעצב/ת, שכן אתם הולכים לעבור יחד מסע מרתק ומלא שלבים, שטומן בחובו לא מעט דילמות ופעמים רבות גם דברים בלתי צפויים. לכן חשוב שמעבר לידע המקצועי והניסיון תבחרו מישהי שתהיה שותפה לדרך ותיראה בפרויקט שלכם כאילו היה שלה על כל המשתמע מכך.




לסיכום, ליווי של מעצב/ת לדירה החדשה שלכם הוא כבר לא מצרך לעשירים בלבד. להפך, בשנים האחרונות הוא הפך נפוץ ורווח מאוד ורבים מהאנשים השכילו להבין שיש בליווי שכזה ערך רב, תועלת רבה וחסכון משמעותי לעומת העלות הנדרשת לכך.


רוצים לקבל ממני טיפים נוספים? חפשו אותי באינסטגרם liatzelig_homestyling@


bottom of page